Sorgligt

2008-12-22 / 12:56:29
Jag tycker det känns lite sorgligt att packa undan kläder som Texas har växt ur... dels för att han aldrig mer kommer ha på sig dom och dels för att han växer sååå fort. Jag hinner verkligen inte med, men det är väl som ordspråket säger: Tiden går fort när man har roligt.
Jag får trösta mig med att det en vacker dag kommer ett litet syskon till Texas som kan använda dom små kläderna.  =)
Kommentarer!
Postat av: Marie

Åh! Jag håller med. Vissa kläder har ju blivit favoriter och det känns jättetråkigt att han aldrig kommer ha de igen. Buhuuu.. Men som du säger, nästa unge får väl ha dem. :D

Kommenterat - 2008-12-22 / 14:55:04  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja visst är det trist:(

Har sparat undan kläder i 2 olika högar; en hög med sånt jag kan tänka mig att låna ut/ge bort till kompisar och så en hög med favvokläder som kan vara bra OM vi skulle få för oss att skaffa en till liten sladdis;)(känns annars som att det räcker med tre)alternativt kan spara i hundra år!! tills kidsen själva får barn!:D

Kommenterat - 2008-12-22 / 15:05:36  | URL - http://thedream.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja jag håller också med! Höll på att börja gråta här om dagen när jag vek undan alla Charlies kläder i storlek 50! De gäller att passa på att njuta, för snart är dom vuxna våra små bebisar.

Kommenterat - 2008-12-22 / 16:20:47  | URL - http://karolinalisanilsson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: