Lördagkväll...

2008-01-05 / 22:24:18
...och jag sitter ensam hemma. Jag vill partaja... eller umgås åtminstone!
Fredrik är borta ikväll igen. Igår jobbade han och idag är han och ser på hockey hos en kompis.

Jag måste skaffa nya gardiner till köket för dom jag har nu passar inte till mattan och dom 3 dukarna jag köpte på IKEA för nån vecka sen. Ska gå på stan en sväng på måndag efter skolan och kolla om jag hittar någe fint.

Det ska bli skönt med lite sysselsättning igen(skola måndag) för man uppskattar inte ledigheten på samma sätt när har varit ledig nån vecka... man tar inte vara på tiden och vips så har den flytet förbi. Det finns MASSOR jag hade kunnat göra om jag hade haft motivation och lust. Jag har länge funderat på att börja sy kläder igen. Jag älskar att skapa! Senaste tiden har mitt skapande endast resulterat i bakverk... fast det är ju också ett sorts skapande. Och gott är det! :)

Jag MÅSTE ha något och se fram emot!!! Och just nu har jag inte det.... Det ända jag kan komma på är ALLA HJÄRTANS DAG men det är ju snorlänge kvar tills dess... Och det är inte sådär jättespännande att se fram emot heller...

Kommentarer!
Postat av: GB

kul med IKEA!

Kommenterat - 2008-01-05 / 22:32:19  | URL - http://GottBlandat.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: