Sushi

2008-01-04 / 22:19:50
Jag ska testa göra sushi i helgen! Har länge tänkt att jag ska prova på att göra det... fast det blir såklart "nybörjar-sushi" med räkor, crabsticks och gravad lax... jag vågar inte prova på sån där sushi med rå fisk i.

Jag har bara smakat en liten bit av en sushirulle förut så jag måste ge det en riktig chans nu och äta en hel måltid... 

Om någon vänlig själ snubblar över mitt blogginlägg och har något bra recept så hör gärna av dig! ;) 


Dagen har varit väldigt händelselös och ensam... Fredrik jobbar och jag har inte fått något vettigt gjort direkt... Plockade undan julsakerna. Men städningen blev inte riktigt av. Får göra ett nytt försök imorgon.
Kommentarer!
Postat av: Aro

Du får gärna bjuda på sushi. Karro vägrar låta mig köpa/göra det.

Kommenterat - 2008-01-06 / 18:10:35
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: