Hej

2008-06-04 / 17:33:04
Det var full rulle igår så det fanns ingen tid att blogga. Men jag trivs ändå ganska bra med att ha fullspäckat schema, det är roligt och händelserikt!

Idag har det också varit en del att göra. Jobb till 15:00 och sen på stan tills för en stund sedan.

Ikväll hade jag tänkt rå om mig själv lite. Plocka och färga ögonbrynen, raka benen och måla naglarna. Fredrik är och jobbar(enda dagen den här veckan, fuskigt!) så jag får roa mig själv.

Puss och kram!
Kommentarer!
Postat av: Nathalie

Nope är ju nästan 3 månader kvar! :P 25:e augusti är det beräknat till, så en liten stund till! skratt

Jag blev hemskt missnöjd med spjälsängen, men nu är bilen hel så på söndag blir det IKEAAAAAAA! :D Vi trodde inte den skulle hinna bli färdig nu och när jag har så svårt att gå till och från så kände jag att jag inte skulle orka med IKEA, men nu jäklar! :)



Ja, vad skoj med en fika! Jag är så dålig på att lära känna folk, ha ha. Men är hemma hela veckorna så vi kan anpassa tid och dag efter dig och när du kan! :-)



Har du msn? om fallet är så, så kan du ju lägga till mig där: naket_liv@hotmail .

kram

Kommenterat - 2008-06-04 / 17:37:49  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: