Ledig

2008-06-05 / 09:04:29
Helt underbart att vara ledig idag! Och vädret kan nog inte bli bättre än  såhär! Det var lite värre när jag tog studenten... då var det +10, regn och blåste iskallt.

Ska bli såå roligt idag!

Stort grattis till min älskade lillasyster Emma som tar studenten idag! Du är bäst! Jag är så stolt över dig!

Grattis även till lilla Wille som fyller 1 år idag! Hurra hurra!
Kommentarer!
Postat av: Nathalie

Ha ha, ingen aning, man blir lätt förvirrad! ha ha..

Vilket väder vi har fått!? Så varmt och skönt! :)

Nålar är groose, så är det bara, jag fick titta på någon barnaffisch som hängde där inne för att inte tuppa av, skratt



I helgen ska vi försöka ta oss på IKEA nu när bilen är hel, gud vad skönt! Vad ska ni hitta på? :)

Kommenterat - 2008-06-05 / 12:14:52  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: