Midsommarfirande på landet

2008-06-19 / 12:50:34
Åker till stugan i Överkalix på någon timme. Ska bli såå skönt! Fredrik jobbar på midsommarafton så han kommer på lördagmorgon så fort han har gått av passet.

Ska fräscha till mig och packa väskan sen ska jag och älsklingen åka in till stan och käka lite sen lunch/tidig middag.

Livet är underbart!

Glad midsommar allihopa!
Kommentarer!
Postat av: Karro

Visst är väl livet allt bra ibland! :)



GLAD MIDSOMMAR!

Kommenterat - 2008-06-19 / 13:05:16  | URL - http://nollkollision.blogg.se/
Postat av: Aro

Glad midsommar!!

Kommenterat - 2008-06-19 / 14:12:26
Postat av: Nathalie

Åh, hoppas också att det inte är halsfluss, men har jätteont :(

Dock har min prins tagit hand om mig här på eftermiddagen, så jag känner mig lite piggare för stunden iaf :)

Midsommar var helt ok men myggig! Hur var eran? :-)

Kommenterat - 2008-06-22 / 21:16:58  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Oj ni hade tur ni! :-)

Hos oss var den en miljon mygg, hela stugan full, ursch, man ser ut som en stort knöl nu, ha ha..

Var ruggigt mysigt att få hålla i lillskiten där, man kan inte riktigt fatta att det ska komma en sådan liten som du säger! Ultraljudet sker på torsdag och jag kan knappast bärga mig! :)



Tror den här lilla håller på att sätta sig till rätta där inne, ha ha, för det har känts underligt kan jag lova, som att man har en kockosnöt i bäcknet :P ha ha.

Kommenterat - 2008-06-22 / 23:00:36  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: