Trött

2008-06-26 / 22:10:00
Nu är jag trött för en gångs skull... vanligtvis måste jag tvinga mig själv i säng på kvällarna. Kanske beror tröttheten på att vi har haft fullt upp sen jag kom hem från jobbet. Putsat resten av fönstrena och packat precis allt förutom det allra nödvändigaste. Nu är vi redo att flytta!   =)

Dags för att borsta tänderna och sedan krypa ner under täcket och läsa lite bok.

Natti natt!
Kommentarer!
Postat av: Nathalie

:-)

Ja, det var skönt att få veta att allt var bra med den lilla tjockisen :P ha ha, hur mår ni?

Kommenterat - 2008-06-26 / 22:12:08  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åh, mysigt! Min ryms inte till att göra akrobatkonster längre, den viftar baraa hejvilt med armar och ben, fast det skulle jag också göra om jag stod på huvudet :P



Ursch vad jag är sjuk! Ska till läkaren 13:45, hoppas jag får något mot hostan,. tror jag hostar ut barnet snart! :P

Kommenterat - 2008-06-27 / 11:00:45  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: