Begär

2008-03-13 / 08:43:00
Jag fick värsta suget efter IKEAs benfri kotlett med pommes och bearnaisesås igårkväll när jag gick och la mig. Hade IKEA funnits i Luleå och det fortfarande var öppet hade jag lätt åkt. Lite sjukt ändå och bli sugen på nånting sånt...

Både jag och älsklingen hade problem att somna igår, vi låg och tänkte på huset. Vi har fått reda på vad dom nuvarande ägarna gav för huset genom en fiffig sida på nätet. Alltid bra att veta sånt!

Idag så bär det iväg på ett privat familjeärende mest hela dagen. Kommer nog att gå bra tror jag!


Ha en bra dag!
Kommentarer!
Postat av: Hanna =)

Men gud vad gott :D klassiskt att äta på IKEA =)
Nu blev ju jag också sugen!!

Kommenterat - 2008-03-13 / 08:55:02  | URL - http://hannaekelund.blogg.se
Postat av: Karro

Men vad e det för famileärende?? Nyfiken blev man...

Kommenterat - 2008-03-13 / 09:28:21  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: