Fredagen

2008-03-29 / 12:10:39
Gjorde mest ingenting, hade ännu en dålig dag i graviditetens tecken.

Men vi åt en del gott under dagen:

Lunch:
 
Lulles frasvåfflor med nykokt hjortronsylt.


Middag:

Kycklingwok i stark sötsur sås.


Efterrätt:

Glass med fruktcoktail.


På kvällen såg vi Så ska det låta. Varför är det alltid Stefans lag som vinner i detdär programmet? Inte för att det gör mig något, jag hejar oftast på Stefans lag, han brukar ha roligare personer.

Ångesten inför måndagen har börjat krypa på... Jobba heltid och stiga upp i ottan, jag hoppas att jag har piggnat till tills dess.
Då kommer mina dagar se ut ungefär såhär:
-Stiga upp kl.05:15
-Jobba till 15:00
-Sova en stund(om man har tur, annars handla, städa eller tvätta)
-Laga mat och äta
-Ligga död i soffan
-Läggdags mellan 20:30-21:00

Vilket liv va? Vad är det INTE att se fram emot?
Kommentarer!
Postat av: Karro

Ja verkligen omställning nu när du börjar jobba. Men det går bra ska du se! 1 vecka så är du inne i det igen :)

Kommenterat - 2008-03-29 / 12:19:48  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Postat av: Karro

Och nej, grillad korv hör inte till favoriterna. Gott en dag, sen räcker det för ett bra tag framöver....

Kommenterat - 2008-03-29 / 12:22:02  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: