Hemma idag

2008-03-10 / 11:08:40
Jag har inte sovit bra på 3 nätter så jag ringde och sjukanmälde mig idag... så jävla trött! Tänkte stanna hemma någon dag och riktig vila upp mig. Sa att jag hade feber och det tyckte jag var en acceptabel liten vit lögn eftersom jag just nu inte är i form för att jobba.

Älsklingen är och jobbar och kommer inte hem förrän imorgon kl08:00, men jag ska nog klara mig.

Angående huset i Alvik så tog vi tid hur lång tid det tar att ta sig in till centrala stan. Från gården till Smedjegatan tog det 17,5min. Och då var det slaskigt snöoväder(vi körde 80 på 110vägen). Så vid normala väderförhållanden så skulle jag tro att det tar 15min. Och det är inte farligt alls.

Har ju inte kollat HEMNET idag! Måste jag göra!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: