Min dag

2008-03-13 / 21:49:54
Familjeärendet(hemlighetstämplat) gick bra, det tog nästan hela dagen... men det är klart man ställer upp när någon i familjen behöver hjälp/stöd!

När jag kom hem vid 15:30 så fick man sig en liten överraskning! Fredrik hade klippt sig i en ny frisyr han aldrig haft tidigare... jag får fota i helgen och lägga ut så ni får se. Han är såå söt och snygg, som alltid!

Nästa överraskning kom inte långt efteråt... budgivningen kom i gång på riktigt under dagen och ett bud på 950 hade lagts över vårt (skam)bud på 900. Fredrik slängde in ett bud på 960 och sedan kom en ny spekulant och la ett bud på 980. Då sa jag att det är dags att vara aggressiv och skrämmas så vi saftade till med ett bud på 1010000! Och då behövde spekulanten som lade in budet på 980 fundera, så just nu ligger vi högst och affären blir med största sannolikhet färdig imorgon... hoppas vi lyckades skrämma iväg dom jävlarna!

Dom som la budet på 950 hade inte lånelöfte på mer än så, så dom är ute ur leken... skönt!

Efter middagen inhandlade jag en kartong smörpopcorn och en Portello och sedan bar det iväg till syster Emma, och där var också syster Veronica och svägerskan Elin... så vi hade tjejkväll med massor av tjejsnack mest hela kvällen, mysigt!

Nu är jag helt slut som artist så det börjar bli dags att lägga sig mellan lakanen.

Natti natt!
Kommentarer!
Postat av: Karro

YES! Hoppas budet håller! :) Kram!

Kommenterat - 2008-03-14 / 09:52:51  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: