No Limit Texas Hold'em

2008-05-06 / 18:39:16
Oj... jag tror att jag just vann 250 dollar på poker. Så tokigt. Tokroligt faktiskt!  =)

Jag ÄLSKAR att spela poker, men jag HATAR det också. Det är så underbar känsla att vinna och ha flyt men man blir så jävla nere och less när man förlorar gång på gång och det går dåligt.

Har haft ett uppehåll från pokern i ett antal månader men jag har kännt ett sug den senaste tiden så jag tänkte testa och se hur det går. Men det är ju det att det tär på ens psyke/humör så väldigt mycket när det går dåligt så det var därför jag slutade... Men ska jag vara ärlig så väger pengarna jag vunnit mer än dom gånger man mått dåligt. Så kanske det är värt det?
Kommentarer!
Postat av: Nathalie

Åh gud vad mysigt! Har ni köpt ett hus eller ska ni hyra ett? Jag är såå sugen på hus, himmlarns vad avundsjuk jag blev nu :D

Kommenterat - 2008-05-06 / 19:58:33  | URL - http://www.varforstabebis.blogg.se
Postat av: Nathalie

Glömde ju!
Ang. bebisgrejor?! Vi har köpt ett babyskydd, det köpte jag för LÄÄÄNGE LÄÄNGE SEDAN, ha ha, köpte ett begagnat som avr använt ett par månader, mend et duger åt våran skatt :) Barnvagnen har vi beställt, så den borde kommma snart, väntar bara på att dom ska ringa från barnens hus. Blev en Emmaljunga City Cross 08. (Hade aldrig köpt den själv då den var så pass dyr, det var bara för att pappa betalade :-) Sen är det väl lite kläder, sängkläder och sånt :)

Kommenterat - 2008-05-06 / 20:01:06  | URL - http://www.varforstabebis.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: