Allt du önskar...

2008-11-03 / 11:50:03
... kan du få.

Jag TROR på att önskar du något av hela ditt hjärta så får du det.


Jag önskade:
- En liten mage utan bristningar under graviditeten
- En "lätt" graviditet
- Ett litet(ca 3kg) barn
- En pojke
- En bra förlossning
- Ett friskt barn
- Ett barn med hår
- Att kroppen återhämtade sig snabbt efter förlossningen

Det fick jag!

Och ca 1 månad innan  BF så hade vi bebislotteri i familjen och jag gissade på att det skulle bli en pojke som kommer den 8/10 och det fick jag! Precis som jag hade "beställt"... ganska häftigt.
Kommentarer!
Postat av: Marie

Jag önskade mig en frisk, välskapt pojke, utan kolik som sov gott om nätterna. Jag önskade mig också en lätt förlossning som inte fick sluta i kejsarsnitt och att det skulle gå bra att amma. Jag önskade att få hålla mig frisk och igång under hela graviditeten. Det fick jag. Jag önskade mig INTE 20 extrakilo och bristningar på hela magen. Det fick jag också, tyvärr. ;)

Kommenterat - 2008-11-03 / 16:54:24  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: hanna

Å vad får jag???? Å när tusan kommer "den"???? Å hur stor????

Du verkar ju vara drottningen av gissningar så kom igen nu!!!!

Kommenterat - 2008-11-04 / 12:30:11  | URL - http://husdrommen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: