Dagen

2008-11-13 / 19:50:14
Dagen har varit toppenbra! Det började med att jag fick sovmorgon efter att jag hade ammat Texas mellan kl 6 och 7... då tog Fredrik honom och gick och la sig på soffan och gosades och jag fick sova vidare ända till kl 9:15 ,LYX!

Sen var jag på mamma-fika på Mat & Prat, det var mycket trevligt som vanligt. Jag fick hålla i Maries Vincent som är 2 veckor äldre än Texas och såå mycket större. En riktig sötis som är så pigg i blicken och världens snällaste unge enligt hans mamma.  =)

Hem och amma, plocka undan, städa och laga mat... sen kom Mackan och Marie förbi och fikade, väldans trevligt som sagt.

Och nu så har lillen precis vaknat och jag ska gå och amma honom, det behövs... det spänner som tusan i tuttarna!

Hejs!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: