Abba

2008-09-01 / 10:51:03

Jag och bebisen diggar Mamma Mia-soundtracket som bara den! Jag visste nog inte riktigt hur förtjust jag var i Abba förrän vi var och såg filmen. Grymt bra!

Har packat upp madrass, bäddmadrass, spjälskydd, kudde och täcke till spjälsängen. Och så har jag sängkläderna i tvättmaskinen. Så när dom är tumlade ska jag bädda. Spjälsängen är på plats i sovrummet... den fick inte plats vid min sida av sängen pga elementet och fönsterbrädan så vi fick ställa den vid Fredriks sida. Så jag och Fredrik har nu bytt plats i sängen(fast vi inte behöver göra det förrän lill*n kommer) men Fredrik tyckte det var lika bra att vänja sig.

I lördags fick jag världens spark från lilla bebisen och det gjorde sjukt ont! Så nu är jag lite smårädd för h*n när den sätter igång och buffar haha! Har vi kanske en liten Zlatan i magen?  ;)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: