Inte rumpan före lilla älskling!

2008-09-02 / 21:53:04
Jag och Fredrik var på en låång promenad tidigare ikväll. 6km! Fattar inte hur jag orkar, höggravid och allt. Men det var riktigt skönt faktiskt.

BM-besök i morse. Allt var bra med lill*n förutom att BM trodde att den låg i säte, och jag som trodde att den skulle stanna med huvudet neråt eftersom den hade börjat borra sig ner i bäckenet(med huvudet) senast i torsdags när vi var i Sunderbyn. Men ICKE, den ska tydligen tvilla runt i magen in i det sista. Så ligger den i säte på BM-besöket nästa vecka så blir det tal om vändningsförsök... vill INTE. Och jag vill absolut inte försöka föda med rumpan före säger jag bara... nej nej.





 
Kommentarer!
Postat av: Lisa

ja jag är glad att jag inte fick veta vad de var för kön, för de gör ju de hela mycket mer spännande som sagt :D Har ni nå namn till bebisen på lager då, så ni har en lite susning om vad den ska heta när den väl tittar ut ?

Ja lillen ligger med huvet ner, så de var ju skönt att höra.

Vad jobbigt att din vänder sej och bökar runt! Hoppas att den vänder sej rätt nu så du slipper åka och vända den. Ja jag läste om halvandra, gud vad läskigt! Nä så vill man ju inte att de ska gå till i alla fall, man vill ju hinna fatta vad som händer och helst föda vaginalt.



Nja nä vi har lite grejer kvar att köpa till bebisen. Vi ska åka till ikea nån helg här fram över och köpa spjälsäng,madrass, sängkläder, babygym och lite smått och gott :D Måste köpa mej en skötväska också.



Men ni då, har ni allt redo för bebisen eller har ni kvar nått att handla ?

Kommenterat - 2008-09-03 / 09:11:51  | URL - http://karolinalisanilsson.blogg.se/
Postat av: Marie

En till hurtigbulle som knallar in i det sista. Jag började nästan tro att jag var den enda :) Säg åt bebis att vända på sig nu! :D

Kommenterat - 2008-09-04 / 12:49:44  | URL - http://rudies.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: