Kissnödig heela tiden

2008-09-16 / 08:48:55
Ja, det känns som det. Måste gå och kissa nästa 1 gång varannan timme nu, förutom på natten då är det ca 2 gånger per natt.
MEN jag ser det som någonting POSITIVT! Det händer någonting i kroppen, det trycker på! Och det kan ju bara betyda att bebisen trycker sig neråt och gör sig redo för att komma ut!  =D

Varje gång jag känner lite smärta(typ mensvärk) så blir jag glad! Jag VILL känna att det händer någonting! Men det är inte ofta jag känner så tyvärr... 2 gånger i veckan kanske, och då är det bara i några sekunder.

Ska gå och äta frukost nu och sen ska det väl i vanlig ordning grejas med något i huset. Igår var vi duktiga och gjorde färdigt för vintern: slängde uteblommorna, plockade in utemöblerna osv. Skönt att det är fixat.


Kommentarer!
Postat av: Lisa

jag är också kissnödig hela tiden. Men är mest då jag är uppe och går som jag måste springa och kissa 1 gång i timmen. Så är lite jobbigt att gå på stan när man måste springa till smedjan hela tiden för att gå på toa haha.

om natten måste jag också upp 2 gånger max, men de är för att jag alltid blir så törstig när jag ska lägga mej så då dricker jag ett stort glas med vatten innan jag somnar. Vad skönt att ha gjort klart för vintern ute på gården. De måste vi göra nu i helgen så man får de gjort nån gång.

Kommenterat - 2008-09-16 / 13:16:57  | URL - http://karolinalisanilsson.blogg.se/
Postat av: erii

mm, min oskar jobbar 5 skift, så veckorna han jobbar natt är jobbiga, men då veckorna han är ledig är underbara :)

Vad jobbar din fredrik med? är han ledig resterande dygn då? eller hur funkar det? :)



vilka fina namn :)

hm, vi har lite svårt att bestämma oss..

Killnaman- williard, wilmer, Helmer, Yngve, William..

Tjejnamn- Heylie, ella, nellie..

Ja, hehe.. det är svårt !

Kommenterat - 2008-09-16 / 15:00:30  | URL - http://erjca.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: