Lugn söndag

2008-09-07 / 18:56:45
Har inte alls gjort så mycket idag... mest slöat.

Men jag har iallafall tvättat 2 maskiner med bebiskläder. Tänkte att det börjar bli dags att packa bb-väskan snart och då är det ju bra om man har tvättat upp bebisen kläder färdigt.

Lagade ugnstekt lax, potatis och basilikasås till middag. Och funderar nu på att ta fram lite hjortron från frysen och göra varm hjortronsylt med glass till efterrätt! Typ bland det godaste som finns! Ja, det måste jag göra. Ensam mamma söker på 1 timme och så efterrätt till det, perfekt!

Måste bara säga att söndagar är såå mycket skönare när man slipper jobbångesten inför måndagen... Jag ÄLSKAR att vara hemmafru!  =)
Kommentarer!
Postat av: Karro

Man blir ju helt avundsjuk på er med hus och allt ju. Jag vill också! Men jag får väl vara tålmodig och vänta... :)



Jo vi var till Muddus och fick lite puls. Shit vad brant det var på sina ställen, puh! Det var skönt att komma bort lite, och bara naturliga ljud där ute i vildmarken :) Var kallt som fan ska jag tala om, och jag sov knappt en blund på hela natten. Så klart har jag dragit på mig halsont efter det, men det var det nästan värt ;)

Kommenterat - 2008-09-08 / 09:58:00  | URL - http://nollkollision.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: