Prickar

2008-09-18 / 22:43:41
Vad kul det är att jag har fått så många prickar i besök-statistiken! Jag uppskattar varenda liten prick ska ni veta... och det hade varit roligt att få en liten kommentar från någon av er anonyma prickar.  =D

Jag vill nu också tillägga att min blogg hade varit så mycket roligare att läsa om jag "vågade" vara mer personlig, men jag vet inte riktigt om det känns helt rätt att vara det. Kanske jag en dag tar det stora steget...
Hade jag haft en anonym blogg hade jag vräkt ur mig både det ena och det andra men jag föredrar att ha en blogg där jag talar om vem jag är. 

 
Kommentarer!
Postat av: T H E R R E fotoblogg

Aha, det var säkert jättefint i köket! :)



Jo, jag ska ta o lägga ut några bilder, är dålig på att tömma kameran ;)

Kommenterat - 2008-09-19 / 06:03:30  | URL - http://therre.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: