Smal

2008-09-09 / 21:43:16
En gång i tiden var jag faktiskt smal... jag har glömt bort hur det känns.



Bild från juni-07, nyss hemkommen från Bulgarien med henna-tatuering tillägnad min kära...





Bild från augusti-08, första dagen i v.36.
Kommentarer!
Postat av: erii

Åh vilken fin gravid bild :)

Super härlig.



Jadu, Jag måste nog säga att det kanske är det,

har målat klart, och skurat allt från topp till tå, så imorgon blir det "stan" och inhandla nya prylar!



Okej, hmm.. jag är alltid kissnödig, är uppe 2-3 grr per natt och vet inte hur många gånger per dag.

så, det kanske är ngt på G här med :P ..



Hmm.. bra fråga, kanske napp? om ni hade tänkt ha det? Jag borde också börja packa väskan.

men det är så svårt å veta vad man ska ha med..

och helst till bebis.. :)

Kommenterat - 2008-09-10 / 00:41:03  | URL - http://erjca.blogg.se/
Postat av: Marie

Jättefin magbild! Jag har inge seriösa magbilder, det är lite trist, men än är det ju inte för sent ;) (fast jag hade nog hellre tagit dem innan jag svullnade upp som jag gjort nu).



Trodde du hade en riktig tatuering och tänkte att det var ta mig fan rätt modigt gjort. :D

Kommenterat - 2008-09-10 / 07:07:09  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha! Alltid ska man vara värst! ;)



Ja, visst är det härligt med frost. Iaf så länge dagarna bli så här fina och sköna som idag. Ska snart ut på långprommis, ska bli underbart!



Ja, jag är rätt nyfiken också om jag ska vara ärlig. Rätt så jävla nyfiken ;)

Kommenterat - 2008-09-10 / 09:09:35  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: Lisa

ja de var jätte fin bild på dej och magen. Måste också ta nån sån där fin bild som man kan spara och titta tillbaka på sen :)



Nä jag vet de var så jävla klanting av honom, och de värsta var att jag kände på mej att de skulle hända. Jag tänkte i huvet " nu kommer han tappa köttet på mej" För han såg lite stressad och klumpig ut.

Hotellet betalade i allafall kemtvätten på klänningen, men jag skulle ha begärt pengarna tillbaka för biljetten också!



usch 7 dyng lät ju inte kul, så jag kanske inte ska sitta här i klaga. Martin är bara borta max 1 gång i månaden.



Vad skönt att bebisn har fixerat sej så du slipper vara orolig över de :)

Kommenterat - 2008-09-10 / 09:52:01  | URL - http://karolinalisanilsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Superfin gravmage!

Får man fråga vart i Alvik ni bor??? Vi ska nämligen bygga hus där snart!

Kommenterat - 2008-09-10 / 13:38:24  | URL - http://husdrommn.blogg.se/
Postat av: Karro

Fin bild! :)



Jepp jag klarade fas 2, tänk!!! :D Ett steg närmre... Fast någon tid har jag inte fått veta när intervjun blir, de tar in folk allt eftersom de behöver studenter tydligen. Så det kan lika gärna bli nästa år eller kanske ännu senare? Jag får försöka hålla fokus på den här utbildningen så länge.

Kommenterat - 2008-09-10 / 13:40:16  | URL - http://nollkollision.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: