Tisdag

2008-09-23 / 09:43:50
Fredrik jobbar idag, det betyder i vanliga fall att jag är ensam hemma till imorgon kl 8. Men han jobbar dagtid imorgon och efter det så ska han iväg och dyka så han är borta till kl 22 imorgonkväll. Så nu får man roa sig själv i 2 dagar. Jag har då inte mycket planerat... baka matbröd och eventuellt lite fikabröd att sätta i frysen.

Jag kanske tog i igår då jag berättade att jag hade haft förvärkar. Då jag aldrig har haft förverkar förut så gissade jag att det var det. Men det var iallafall mer som ihållande ond mensvärk. Fick en sån som varade i 3 minuter på föräldrautbildningen igår och sen nu inatt så vaknade jag och hade ont igen men bara för en stund. Men det är inte som värkar utan mer ihållande. Ja ja, någonting händer väl i kroppen som kanske förbereder för förlossning, men jag tror ändå att den är 2-3 veckor bort, "BF -10" idag.

Dags för frukost!


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: