Present!

2009-04-23 / 22:47:09
Finaste vännen Sofia överraskade med fina presenter idag! Supertack! =D


Hon föreslog att jag skulle göra örhängen av dom och det var ingen dum ide. ;)

Tänk om alla människor kunde ha varsin Sofia? Hon kunde få bo hos mig om hon ville... jag skulle kunna göra iordning en liten sovplats i garderoben och så tar man fram henne när man vill ha sällskap och sen när öronen gör ont av allt surr så packar man in henne i garderoben igen. Ingen dum ide det heller.
Fast min Sofia skulle inte behöva sitta i garderoben allt för ofta... jag vill ha henne omkring mig jämt!

Värsta kärleksförklaringen. ;)




Sedvanliga middagsbespisningen i soffan när Fredrik jobbar. ;)


Nu är det verkligen läggdags för mig... här kan jag inte sitta hela natta.




Kommentarer!
Postat av: sofia & Rox

Åh va fint ;-) Jag tror nog Snigel skulle vilja ha den garderoben då och då..

Vi är inte så snabba så vi ses säkert på arcus

Kommenterat - 2009-04-24 / 11:40:27  | URL - http://thehurtig.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: