1 timme och 47 minuter...

2009-08-30 / 22:26:54
... kvar av slapparlivet. Imorgon börjar jag på ALLVAR att träna och äta någolunda sunt(igen ;P), för nu är det faktiskt bara drygt 2 månader tills jag ska vara i toppform inför bröllopet. 

Bröllop... känns ju aningen overkligt fortfarande att vi ska åka till Karibien och gifta oss. Det är som en dröm, svårt att ta in.

Hur som helst så ska jag och jäntorna(och en massa pantertanter) gå på aerobics här i Alvik imorgon och varje måndag resten av året. Det ser jag verkligen fram emot! Och utöver det så blir det självklart en massa powerwalks och styrketräning.

Maten ska jag inte vara så stenhård på till en början utan det är i första hand träningen jag ska satsa på. Min kropp är ju så fantastisk(SKRYYYT) att resultaten syns fort då jag väl börjat träna. Det tackar vi för. ;)





Kommentarer!
Postat av: Lotta & Joel

Det ska du vara glad för... faktiskt om jag sköter kosten också så händer det grejjer fort här med!

Kommenterat - 2009-09-01 / 07:30:55  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fan va duktig du är

Kommenterat - 2009-09-01 / 10:14:03  | URL - http://thehurtig.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: