Forts.

2009-02-03 / 20:42:37
Jo, varför jag också tror att det är tvättmedlet är för att han är jättelen och fin där blöjan sitter så det verkar ju som att problemet kommer UTIFRÅN... och nä, vi tog ju inga sprutor igår heller eftersom han är så missnöjd. Så dom tar vi på onsdag nästa vecka. 

Idag har vi varit hemma hos Sofia och Astrid på fika. Trevligt trevligt! Åh så snyggt dom har det!
Jag hade med mig mig min urgoda morotskaka som jag själv inte fick smaka... buuhuu.... Men dom andra tyckte om den iallafall och det är ju huvudsaken.  =D

Nu har jag tvättat ännu mera... Texas ytterkläder, lekfilt m.m.... håller tummarna att det bara var tvättmedet han inte tålde!

Morgondagens schema är TOMT och Fredrik jobbar dygn så det känns lite trist när man inget har att göra.  =/
Är det någon som har lika tomt schema som jag som vill hitta på något?
Kommentarer!
Postat av: Emma

Jag har köpte neutral och tvättade alla bebisens kläder med det igår.. Jag är själv rätt känslig mot tvättmedel och det verkar ju vara ganska så vanligt, så nu ska jag även börja tvätta våra kläder med det. Hoppas det "bara" är det han är känslig mot!

Kommenterat - 2009-02-03 / 21:21:59  | URL - http://solouniko.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har köpte neutral och tvättade alla bebisens kläder med det igår.. Jag är själv rätt känslig mot tvättmedel och det verkar ju vara ganska så vanligt, så nu ska jag även börja tvätta våra kläder med det. Hoppas det "bara" är det han är känslig mot!

Kommenterat - 2009-02-03 / 21:33:51  | URL - http://solouniko.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag och Ebba har ingenting på schemat och ingen bil heller :) Så om ni vill får ni komma hit så kan vi promenera eller nåt :)

Kommenterat - 2009-02-03 / 22:02:26  | URL - http://ebbacecilia.blogg.se/
Postat av: lisa

jag och charlie har inte heller så mycke för oss på dagarna så vi hittar också gärna på nått :)

Kommenterat - 2009-02-04 / 08:37:46  | URL - http://karolinalisanilsson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: