Grannar

2009-02-23 / 18:57:57
Vilka grannar man har! Jag har 3 grannar med traktorer som är så snälla att alltid är den nån som skottar våran stora, breda uppfart var gång det snöar. Tack! Ni är guld värda(inte för att jag tror att dom läser min blogg men ändå ;P).

Texas har precis somnat och inte vet jag om det är för natten? Han har då inte fått på sig pyjamas och torr blöja så jag hoppas ju att det bara är en powernap. Kvällsgröten har han inte ätit heller så... han följer inte sitt schema idag grabben min. ;)

Nu hör jag honom jollra inifrån sovrummet, dags att kila.

Trevlig kväll på er.
Kommentarer!
Postat av: Lotta & Joel

Ja visst är det tur att man har grannar - det är ju det mysigaste med att bo som man gör, man har en helt annan grannsamverkan än i lägenhet eller i villakvarter ;)... har också en mysig granne som skottar åt oss - och inte vill han ha något för det heller :)

Kommenterat - 2009-02-23 / 21:17:33
Postat av: Marie

Var inte så säker att de inte läser. ;)

Kommenterat - 2009-02-24 / 06:58:18  | URL - http://rudies.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: