Frestelser

2009-06-02 / 18:36:26
Ååååh vad jag är sugen på kladdkaka! Tänk om jag bara "kunde" få sitta under en filt i soffan resten av kvällen, se på bra tv och äta en stor bit kylskåpskall kladdkaka med en massa grädde? Mmmmmm

Men nej! Jag ska kämpa stenhårt fram till midsommar och sen ska jag släppa på tyglarna en aning. Jag är ju nämligen med i en UTMANING(sen ett par veckor tillbaka) där den som går ner mest i vikt vinner! Och jag vill ju gärna vinna! ;)

Texas har varit pipig och grinig igår och idag, det är nog för att han är sjuk. Och dålig på att äta... grinar när man ska ge honom mat. Så min energinivå är likamed NOLL.

 

Men jag ska ända kämpa på och köra styrketräning på ett tag, ska bara mixa mig en god blåbärssmootie först!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: