Galet varmt

2009-06-27 / 09:07:29
Idag blir det galet varmt kan jag tro... redan 26 grader och när jag var ut på bron för att känna efter så var värmen tryckande och stekhet, som utomlands! Idag är bada ett måste! =D

Gårdagskvällen var riktigt kul! Och det tyckte nog  Texas också som höll sig vaken till 22 men somnade som en stock när vi satte oss i bilen för att åka hem. Han kunde ju ha gått miste om något roligt.... som att åla fram till Mackans förstärkare och pilla på tex. ;)

Idag tar grabbarna sovmorgon(dom sover än) och jag ska sätta igång och baka efterrätt till middagen ikväll... för ikväll får vi middagsgäster. Kul!

Kram banan ha en jättebra lördag!
Kommentarer!
Postat av: Lotta & Joel

Lät inte så fel med efterrätt en härlig lördag :) Här blir det nog också bad idag... i träsket :)

Kommenterat - 2009-06-27 / 09:33:15  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: Kicki M

Hej där!



Vilken liten sötnöt han är er lilla kille :-).

Hoppas allt är bra med er i värmen. Härligt eller hur? Jag har haft semestervecka, men imorgon är det back to work igen hela sommaren. Jag tänkte ta min semester framåt vintern istället och det passar ypperligt, för vet du vad? Den där drömtävlingen om 40.000:- i resor hos VING blev verklighet, så i november åker även vi till Karibien. Har dock inte helt bestämt oss ännu för vart vi åker, men det lutar mot Aruba. Vi åker nog tidigare än er dock, tror det blir 6 november och åker hem 21 november. Men bli inte förvånad om du ser mig zippandes på en drink under något parasoll.



Mvh. Kicki =)

Kommenterat - 2009-06-28 / 09:16:43
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: