Blogga blogga

2009-03-13 / 18:49:55
Sitter i soffan med datorn i knät och har precis tryckt en schweizernöt chokladkaka mmm farligt god var den. Barnet ligger här brevid och pratar och mannen är på After Work. Var förut idag och hyrde Patrik 1,5 som vi ska se när Fredrik kommer hem. En helt perfekt myspysig fredagkväll helt enkelt.

Igår var jag ju då som sagt UTAN Texas till Ikea. Det gick jättebra! Både för mig och för honom. Han var ju hemma med världens bästa pappa Fredrik så inte behövde jag oroa mig. ;)

Idag har vi(+ några till) varit hemma hos Alexandra och fikat goda mackor, surrat och kikat på mini-Bella som endast är en och en halv vecka. Så söt så. Nu är det bara Emma som ska ploppa ut sin räka så har ALLA mina mammor fått sina bebisar...

Jo, måste ju berätta om våran underbara natt! Texas somnade kl 20 men vaknade ett par gånger under kvällen pga snor i näsan så till slut fick vi ge honom näsdroppar så han skulle få sova gott.
När jag och Fredrik gick och la oss 23:30 vakna han till och då skynda jag mig att blanda en flaska ersättning och gav åt honom medan han låg i spjälsängen. Han klunkade i sig det och somnade om. Sen sov han(utan avbrott) till 07:30!!! Fatta 8 timmar sammanhängande sömn! Helt lovley! Tyckte hjärnan funkade helt mycket bättre på morgonen haha ;)


Kommentarer!
Postat av: Lotta & Joel

Visst är det underbart med nattsömn!

Kommenterat - 2009-03-14 / 22:08:25
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: