Förlåt

2009-03-03 / 09:55:31
Förlåt kära vänner för att jag inte har svarat eller är helt seg att svara på kommentarer. Jag ska skärpa mig!  =)
Jag ligger helt efter med blogginläggen också, jag har ju massor att berätta(kanske inte nå superintressanta grejer men ändå)!

Texas sover fortfarande... han vaknade för en timme sen och bara grät. Jag tröstade honom och låg nära nära och till slut somnade han om. Kanske ont efter sprutorna?
Idag ska vi åka till Katja och Lina i Hällfors om nu Texas är på bra humör när han vaknar... annars stannar vi hemma. Fredrik jobbar dygn idag så lite tråkigt hade det varit att inte ta sig iväg en sväng idag. Vi får se hur det blir.

Kanske bäst att göra sig iordning medan han sover?


XOXO 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: