Barntapet

2009-05-12 / 22:30:51

Solvej från Sandberg



Nova från Sandberg



Milton från Sandberg




Tapeten som jag HELST skulle vilja ha finns inte längre!!! Vilken grym värld vi lever i!


Tapet från Midbecs kollektion Just delicious som har utgått...


VILL HA! VILL HA! VILL HA! Tapet från Midbecs kollektion Zazoo som också har utgått... jag ÄLSKAR hela den kollektionen!

För övrigt så är jag en riktig finsmakare vad gäller tapeter och köper precis den tapet jag vill ha utan att bry mig om prislappen... och tyvärr så har jag rätt dyr smak så det är sällan jag hittar en tapet under 500kr.

Märket MIDBEC är min favorit! Fondväggen både i vardagsrummet och sovrummet är därifrån.

Det slutar nog med att vi MÅLAR ränder vågrätt? i olika bredder i precis de färger vi vill ha... för vi var på FYRA olika ställen i måndags och kollade men hittade inte tapeten med stort T.




Kommentarer!
Postat av: sofia & Rox

Det är inte lätt att vara kräsen. Du får helt enkelt skippa ett mamma häng och måla väggar.

Kommenterat - 2009-05-12 / 23:59:37  | URL - http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Aro & Ski-doon

Är ju så, alltid de dyra tapeterna som är snyggast. Bara ta ett laservattenpass, målartejp och måla själv.

Kommenterat - 2009-05-13 / 08:50:04
Postat av: Lotta & Joel

Neeeej... har den utgått Just Delicious... den hade jag velat ha i hallen juh! Man ska INTE vänta med allt :P

Kommenterat - 2009-05-13 / 09:08:48  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ooohh, vad roligt med nya tapeter... eller färg;) Blir nog skitsnyggt vilket som!

Kommenterat - 2009-05-13 / 09:47:27  | URL - http://thedream.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: