Kalas, finväder och sjukstuga

2009-05-30 / 19:50:47

Idag har vi varit i Älvsbyn och firat min mormor som fyllde år igår. Det bjöds på god smörgåstårta, marängtårta och en massa trevligt sällskap.
Texas hade fått lite feber på morgonen men var annars pigg och glad så jag tyckte att han skulle orka med kalas och det gjorde han. =)

När vi kom hem från kalaset så gick vi direkt på promenad eftersom Texas ändå skulle sova... helt sjukt vackert väder! Oj så jag njöt! Men mer utevistelse än så blev det inte idag eftersom lilla hjärtat blev sämre och behövde få vara inne... han har hostat och haft feber. =(  Och efter han hade sovit lite middag så hostade han så han spydde upp hela middagen i sängen. Så det var bara fort fram med baljan och tvätta honom och sen kasta kläderna och sängkläderna i tvättmaskinen. Stackars liten.

Nu har jag precis grötat, suppat och lagt honom för natten. Och själv sitter jag och inväntar Robinson-finalen. Vet inte riktigt vem jag hejar på... jag hejade ju på Erik men då åkte ju han ut förra veckan. Men kanske Jarmo då? Han är ju en sann överlevare! Käkar allt som kryper omkring i sanden haha!

Fredrik är på firmafest och har varit borta större delen av dagen. Måntro när han kommer hem och vilket skick? Spelar mig ingen roll... hoppas han har/får det riktigt kul ikväll!


Peace

Kommentarer!
Postat av: cecilia

Men lillkillen då, hoppas han frisknar till.

Kommenterat - 2009-05-30 / 22:15:11  | URL - http://lillycecilia.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: