Byggstök

2009-09-09 / 09:52:19
Hujja det är dammigt, smutsigt och jävligt ÖVERALLT! Men kaklet kommer mest troligt på fredag och då ska det sättas upp och bänkskivorna bytas ut under helgen. Och bara för att... så är jag jättesugen på att baka! Jag vill baka kakor av alla de slag, syltkakor, chokladdoppade havrekakor m.m

Jag har hunnit långt i inredningstankarna och tror att kökets textilier och pynt ska gå i ceriserosa och svart! Superfint är det i mitt huvud i allafall haha! ;)

VÄGGRIVNING FÖRE OCH EFTER:












Inte dom bästa av bilder men men...


KAKELRIVNING:




Kommentarer!
Postat av: Aro

Snyggt blir det!

Kommenterat - 2009-09-09 / 10:45:28
Postat av: ida

Oj vad det blir härligt och öppet nu!

Dom där kakorna kan du baka när köket är färdigt och du bjuder in oss på fika ;-)

Kommenterat - 2009-09-09 / 11:28:52  | URL - http://idassida.blogg.se/
Postat av: Ann-helen J

Hejsan tjejen.

Först och främst måste jag få gratta till det stundande bröllopet det låter ju riktigt underbart att dra dit och gifta sig.Vilken snygg bloggsida du har.Nu när jag har hittat hit.Det blir säkert jätte fint i köket när ni blir klara.Men det är ju mycket jobb.Kör inte slut på gubben bara.Du vet ju att han måste ha lite ork att vara på jobbet också(hahaha).

Kommenterat - 2009-09-09 / 19:34:31
Postat av: Lotta & Joel

Ni får verkligen en nytt hus :)

Kommenterat - 2009-09-09 / 21:26:56
Postat av: cecilia

Åååå, det kommer bli super fint!!!

Kommenterat - 2009-09-10 / 19:39:22
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: