Ny soffa

2010-08-21 / 13:08:03
Igår var vi till Antnäs möbler och beställde oss en soffa.



Först sa försäljaren att leveranstiden skulle bli 2-3 månader men efter några klick i datorn så såg han att det var ett gäng soffor på väg från fabriken så det skulle bara ta 2-3 veckor YES!
Senare på eftermiddagen ringer försäljaren och säger att dom snart ska ha kampanj på soffan och då kommer det ingå 2 nackkuddar(se bild) så vi skulle få ta del av det erbjudandet. Ibland har man bra mycket tur! :)

Nu måste jag berätta om något som är helt sjukt... jag har insett att jag REDAN har börjat boa!? På förmiddagen har jag rensat och städat i mina garderober och jag har ett stort sug efter att ge mig på fler skåp.
Igår kliade det i fingrarna för att jag ville rensa i städskåpet men vi skulle precis iväg så det fick snällt vänta. Ja det är ju helsjukt... haha!




Kommentarer!
Postat av: Hanna

HAHA...det är kuligt detta med att boa... Du kommer ha ett tip-top hus innan bäbis är ute med andra ord..:-)

Kommenterat - 2010-08-21 / 23:24:55  | URL - http://husdrommen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: