Sniglar

2010-08-24 / 19:04:09
Jag och Fredrik ska på IKEA på söndag och då hade vi tänkt köpa en SNIGLAR-säng åt Texas...


...jag var in på IKEAs hemsida och kollade lagret och det fanns bara en enda. :(
Och inga fler skulle komma innan helgen så risken är väl inte så stor att vi får oss en. Jag som skulle måla den svart och det skulle bli så jättefint i Texas rum.

Jag hittade en på Blocket men jag vet inte om den finns kvar, har mailat säljaren. Annars får jag hålla tummarna att Soppa ska dit snart och kan köpa mig en. ;) För IKEA blir det nog hur som helst på söndag.

Annars har dagen varit mycket bra. Vi började dagen med att åka till Hertsön och hälsa på hos Sofia, Astrid och Hilding. Tillsammans med ett par mammor och barn från mitt mammagäng. Mycket trevligt. :)
Nu laddar vi för fredag då vi ska åka till Sofias stuga och ha kräftskiva typ allihopa från mammagänget! Ser jag verkligen fram emot!

När vi precis hade lämnat Alvik(på väg mot Hertsön) så blinkade en bil åt mig, förstod nästan på en gång att det måste vara fartkameran(som brukar stå i Antnäs) han varnade för och mycket riktigt. Oftast kan man lätt bli irriterad på sina medtrafikanter men när man minst anar det kan man också bli positivt överraskad.
På vägen hem så står fartkameran i Gäddvik. Fast där kör jag då aldrig för fort för jag vet om att den brukar stå där ofta... det är inte värt att hålla på och köra för fort.

Kommentarer!
Postat av: Hanan

Å på morgoenen tidigt igår stog den i Bälinge...Jäklarns vad de flyttar runt den på en dag...:-)

Kommenterat - 2010-08-25 / 11:56:59  | URL - http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Har du kollat på Hemnes säng med förvaringslådor under? Den är kanon, och sen finns det även en extrasäng under som man kan dra ut om man får besök. =) Lite dyr dock

Kommenterat - 2010-08-26 / 13:06:45
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: