Storkille-säng

2010-08-23 / 11:32:24
Är det bara min bloglovin som är helt fucked up och "kastar ut" mig från inloggningen(jadå, ikryssat rutan KOM IHÅG MIG varje gång) både från datorn och iPhonen? Störigt i varje fall.

Igårkväll ville Fredrik testa och se om Texas kunde sova i storkille-säng(just nu spjälsängen med borttagen långsida) och det gick väldigt bra.
Först hade vi dörren på glänt och då tassade han ju upp ett par gånger. Då tände Fredrik lampan i fönstret och stängde sedan dörren. Vi lyssnade vad han gjorde och han klev upp och tände lampan i taket, men ganska fort släckte han den igen och släckte även lampan i fönstret och gick och la sig! Och somnade sedan på 3 röda för det vart fort tyst. Inte ett pip och inte en enda protest. Såå duktig! <3

Däremot så rullade han ur sängen(utan att vakna) under kvällen till en madrass som låg precis nedanför, och där fortsatte han sova hela natten.

Så på söndag åker vi mest troligt på IKEA och köper honom en riktig storkille-säng med PLANKA. :)

Känns skönt om det kommer att fungera lika bra som denna natt... då blir spjälsängen ledig i god tid till bebisen kommer.

Kommentarer!
Postat av: Ida

Nej, det är inte bara du som har det problemet med BL. Jag trodde det var min dator som var problemet!

Kommenterat - 2010-08-23 / 12:24:00  | URL - http://idassida.blogg.se/
Postat av: Marie

Min BL fuckar också. Blä!



Fan va smart med madrass under sängen. Det ska vi nog testa och se om Vincent klarar av att sova utan bräda, den är mest i vägen när han ska upp och ner ur sängen. :)

Kommenterat - 2010-08-23 / 13:08:23  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: Emma

Milla ramlade också ur sin stortjejsäng igår, men vi hade minsann ingen madrass under så det blev en del tårar. Men det gick bra som tur är :) Vi ska åka på IKEA och köpa en bräda tror jag nog..

Kommenterat - 2010-08-23 / 14:55:24  | URL - http://solouniko.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: