19 dagar

2010-12-23 / 07:45:39
Det börjar ju nästan bli nedräkning nu... spännande! :)
Fast först av allt så är det nedräkning till det nya året! 8 dagar kvar sen kan vi pusta ut.

Att förlossningen närmar sig känns tydligt i kroppen. Tuttarna är mer än redo för bebisen, det "amningsilar" i dom flera gånger per dag. Det finns ingen bh som sitter skönt, de vanliga är för små och amningsbharna är för tighta undertill(över revbenen).
Igår blev jag less och grävde fram min amningstopp från apoteket, ruskigt ful men ack så skön. 

Igårkväll när jag gick och la mig nykissad kl 22:45 så fick jag gå på toa 3 gånger till innan jag tillslut kunde somna efter kl 00:00... Jag är konstant kissnödig även på dagtid.

Efter mitt skryt om hur gott jag sover på nätterna så sover jag nu sisådär. Men jag lyckas skrapa ihop så pass mycket sömn att jag inte är så trött på dagen iallafall.

Men något positivt är att min smärta i ryggen har avtagit! :D Jag behöver inte längre ta värktabletter!
Att sitta på stolar och i bilen är fortfarande jobbigt men det går. 

Längtan efter dig är stor lilla bebis. <3
  
Kommentarer!
Postat av: Marie B

För böveln, hoppas den stannar i magen till efter nyår =)God Jul på er och kramar från oss/Marie, Marcus och Nova.

Kommenterat - 2010-12-23 / 22:28:34
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: