December

2010-12-02 / 20:28:19
Känns bra att det äntligen är december, det närmar sig... :)

Idag har jag varit och lunchat på Waldorf med nya mammagänget, trevligt!

Pappa gick av passet imorse efter att ha jobbat 4 dagar av 5 de senaste dagarna. Nu belönas vi med att ha honom hemma i en vecka. Underbart! Vi har saknat honom. <3

Btw så ska min stora älskling få glasögon! ;D Kan tänka mig att han blir skitsnygg i dom! Han säger att han kommer att se ut som prins Daniel haha!
Nåja, det är bara läs, se tv och köra bil -glasögon.

Annars... MY BACK IS KILLING ME, på riktigt! Och jag blir så arg och irriterad på denna jävla ryggvärk!!! Förut gick det ju över för stunden då jag låg ner men nu hjälper inte ens det! Jag måste ligga helt snett och konstigt i soffan med ett par kuddar här och ett par kuddar där för att det onda ska lätta en aning. Helvetes jävla skit helvete! Och inte får man ta någon kräm(zon, ormsalva etc) överhuvudtaget. Nej det är bara att lida. Gaah!
Jag hade gärna tagit en kniv i stuckit in i det onda i ryggen, men vet inte riktigt hur jag tror att det skulle hjälpa?
Kommentarer!
Postat av: Texas farmor

Jag lider med dig,men snart är det över.

Kommenterat - 2010-12-02 / 20:49:31
Postat av: Anonym

testa med ice power kylkräm, kan kännas lite bättre iaf.

Kommenterat - 2010-12-02 / 21:48:32
Postat av: Marie

Har du någon vetekudde att lägga bakom ryggen? Min vetekudde är väldigt välanvänd sedan mina graviditeter. :)

Kommenterat - 2010-12-03 / 07:19:29  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: vildungarnas mamma (eller svägerskan)

Stackare!

Kanske önska dig en TENS apparat från hjälpia-butiken av tomten i tidig julklapp? Det går att hyra i 2v å prova oxå innan man köper så man vet om den funkar. Hade ju TENS mot förvärkar å under förl med Neo å jag blev helt såld på grejjen. Men det var ju jag å det är inte säkert att du gillar det, men tänkte iaf tipsa.

Är huset fortfarande helt efter besöket av mina buskillar?

kram

Kommenterat - 2010-12-05 / 20:29:39
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: