Grattis

2010-12-22 / 06:44:19
Igår hade vi kalas då min älskade fyllde 29 år! Nästa gång fyller han ju då 30... men jag tycker inte att 30 låter så hemsk längre, nu är det 40 som är gammalt! :P
Och när man var 20 så trodde man livet tog slut vid 30, men ack vad fel man kan ha när man är ung och dum. ;)

Idag är det ju då onsdag och dan före dan före dopparedan. Jag ser verkligen fram emot julfirandet!
På torsdag åker vi till Fredriks föräldrar, myser på uppesittarkvällen, sover över, firar julafton, sover över en natt till och sen åker vi raka vägen från dom till Överkalix för att fortsätta fira jul tillsammans med min mamma och pappa + mina syskon. Och där blir vi nog till på måndag.

Vi lever lyxliv och har pappa hemma på jullov till onsdag nästa vecka!

Idag har vi dock inga planer för dagen men något roligt ska vi nog kunna hitta på. :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: