Ultraljudet m.m

2010-12-07 / 16:04:00
Idag är en sån där dag då jag gärna hade käkat godis till middag. :P Men nä, har man en bebis i magen så får man tänka på att få i sig bra mat.

Men åååh vad gott det hade varit med en limpsmörgås med julskinka! Nästa vecka ska jag minsann koka oss en julskinka!
Eftersom varken jag eller Fredrik brukar äta julmat innan julafton(med undantag för Fredrik som ska äta jullunch på jobbet nästa vecka) så brukar jag koka oss en julskinka att smaska i oss. Så får man göra sig lite blöta också, sååå gott!

Från det ena till det andra...

Besöket på spec.mödra gick bra.
Allt var bra med bebis, den är normalstor och det finns inget att bekymra sig om. :)
Så samma visa som när jag väntade Texas! Jag är helt enkelt en sån som får lite mindre(men fortfarande normal-stora) bebisar. 

Texas mår bättre idag och är på bra humör men lite hängig till och från. Men det innebär egentligen bara lite mera mys och det tackar vi inte nej till. :) Våran fina alldeles underbara lilla pojke. <3

Sen vill jag gratulera Markus och Marie som fick en dotter igår. Vad glad jag är för eran skull! All lycka till er! <3

 
Kommentarer!
Postat av: Marie

Du är nog en sån som har en liten mage, men normalstora bebisar. :)

Kommenterat - 2010-12-07 / 17:47:34  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha, ja jag tänkte just på det, inte konstigt att jag hamnar hos inkasso så som jag shoppar. ;)



Jag börjar trivas i min kropp igen och det märks i plånboken.

Kommenterat - 2010-12-07 / 19:22:52  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: sanne

Vilken mysig blogg du har! Kul att höra andra som rest, vi älskar ju att resa. Hur lång var flygningen till Aruba?



Kram

Kommenterat - 2010-12-08 / 18:24:38  | URL - http://sanils.blogg.se/
Postat av: Mackan och Marie

Tack för gratulationen och tack för det fina julkortet på Texas!

Kommenterat - 2010-12-08 / 20:23:15
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: