Gott nytt år!

2010-01-02 / 11:42:38
Bättre sent än aldrig. ;)

Åååh vad jag NJUTER av ledigheten, det är helt och hållet underbart! <3

En liten update:
I onsdags var jag på dejt med min man, vi käkade på Max och kollade på Avatar på bio. Jag blev helt FÖRÄLSKAD i filmen! Jag älskade den från den första sekunden till den sista, kan vara den bästa filmen jag sett i hela mitt liv. Gillar man fantasy(som jag gör, jag har upptäckt att jag är värsta fantasy-nörden haha) så MÅSTE man se den.

På nyårsafton fixade vi med maten, städade och höll på att förbereda inför kvällen mest hela dagen. Vi hann med att gå ut och leka i snön och åka pulka också. Bäst att passa på innan det blir snorkallt igen.
Till middagen kom Mackan och Marie och när Alice hade somnat så kom även Annika och Fredrik och joinade oss. Vi åt massor av god mat, skålade, spelade spel och hade en riktigt trevlig kväll/natt! På tolvslaget gick vi ut och kollade på andras fyrverkerier, skålade med mousserande vin i plastmuggar och rökte cigarr.
Såklart så tog vi inte en enda bild... :/

Nyårsdagen var en riktig mysdag. Vi sov länge, åt frukost länge och mös på innan vi åkte in till stan och hälsade på hos Emma och kollade in hennes nya lägenhet som höll på att tapetseras. En sväng på Kvantum och sen hem igen. Då kom Josse och Tobbe på besök och vi spelade lite spel, såg tv, busade med barnet och mumsade ost och kex. 

Idag blir det stan en sväng sen middag på Björks. :)



 
Kommentarer!
Postat av: Lotta & Joel

Jajamensan eller tja...ledig iallafall... vi hade så lite barn på förskolan att jag passar på att hinna vara med Joel innan dagis/förskoletiden börjar...

Kommenterat - 2010-01-03 / 16:03:48  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: