En dag på stan

2010-11-04 / 19:13:25

Idag har jag strosat på stan samt lunchat med gravidisarna. Trevligt. :)

Jag gick på Önska och dregglade över en massa fina saker och nu i efterhand förstår jag inte varför jag inte köpte hem dessa muggar?!


Bild från ÖNSKA

Hur som helst så blir det nog en sväng till stan imorgon med familjen och då ska jag minsann köpa dom!

Sen hade dom en massa fina plåtburkar på Lagerhaus:



Bilder: Lagerhaus

Tror dessa 2 måste flytta hem till oss. :)

Jag skojar inte då jag säger att jag är helt JUL-galen detta år! Och jag skyller ännu en gång på graviditeten. ;)

Kommentarer!
Postat av: Cecilia

Jag har de muggarna, perfekta för glöggmys! Kanske måste köpa tunnan också! Jättefint:)

Kommenterat - 2010-11-04 / 19:43:14
Postat av: Sofia

Den där stora pepparkaksburken ska få flytta hem till oss också. ÄLSKAR julen! trots att jag är väldigt mycket ogravid:)

Kommenterat - 2010-11-04 / 19:54:25  | URL - http://thedream.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: