Sov-marathon

2010-11-29 / 10:22:04
Men shit vad ungen har sovit!

Somnade alltså i bilen kring 17:15, vaknade till lite när jag klädde av honom hemma och var halvvaken ca 10 minuter innan han somnade om. Sov vidare till 5 och kom till våran sovrumsdörr och så busig och pigg ut, då sa jag att det är natt nu och att han skulle komma och sova hos mamma.

Han låg och halvslumrade lite men kunde inte riktigt somna, så då strök jag honom på ryggen tills han somnade. Han var halvvaken ca 30 minuter.

Och sov sedan vidare till 8:20!!! Alltså har han sovit sisådär 14,5 timme inatt. Härliga tider. :)

...

Måndag idag och det är snorkallt ute, har inte blivit nå utelek de senaste dagarna och som det verkar får vi vänta ett par dagar till innan man vågar sig ut och leka. :/

Pappa kom hem från jobbet nu på morgonen och gick la sig. Jag och Texas har käkat frulle, haft disco och badat badkar tillsammans. Få se vad resten av dagen har att bjuda på.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: