Vackra kalla vintermorgon

2010-11-14 / 10:26:32


Vilken vacker morgon! Lite svårt att fånga på bild med iPhonen men men... -17 i Alvik.

Jag har haft 2 intensiva, jätte-jätte bra dagar!

På fredagen åkte jag på invigningen av nya El-giganten och fyndade en Kitchen Aid!


ÄLSKAR den! Jag har drömt om att äga en hur länge som helst... och nu har jag äntligen en! :D Happy happy!

Sen åkte jag vidare till Kvantum och handlade massa gotta. På väg hem svängde jag förbi Preem och hämtade ut ett paket som innehöll denna:


Tassimo kapsel-kaffemaskin. En tidig gemensam julklapp till(och från) mig och Fredrik. VÄLDIGT enkelt att göra sig en god kopp kaffe. :)

Ja det var ju som julafton!

På kvällen kom Mackan och Marie och hälsade på, vi åt en massa gotta och kollade IDOL. Mycket trevligt! :)

Lördagen, min och Fredriks 1-åriga bröllopsdag spenderades hemma på tu man hand. Texas sov över hos farmor och farfar så vi skulle få lite egentid. Det var mys. <3 Vi åt en riktigt god 3-rätters och kollade på Aruba-film.



Jag längtar tillbaka till Aruba så mycket så det gör ont! Paradiset på jorden.

Kommentarer!
Postat av: Pappa

Det var en fin bild på en vacker vintermorgon.här i kina är det 17grader varmt,mulet o lite båsigt.Vad tyckte ni om ARUBA filmen? det var ju bra att jag ordna en dvd till er så ni fick återuppleva våran fantastiska och underbara resa på eran bröllopsdag,saknar er i massor,vi startar våran resa hem kl 0430 i morgon,kram från oss alla

Kommenterat - 2010-11-14 / 11:58:25
Postat av: Sofia

Det är bra man ska unna sig saker

Kommenterat - 2010-11-15 / 18:25:02  | URL - http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hej från din gamla kollega =)

Gud vilka härliga produkter du införskaffat - rena lyxen! :-). Jag förstår längtan efter Aruba, det var verkligen paradiset. Egentligen skulle jag sitta på ett plan dit igen om 2½ vecka, men eftersom det finns en bebis även i min mage stannar jag hemma i Sverige och äter köttbullar och julskinka istället :-). Men Aruba finns ju kvar, så vi kanske ses där om något eller några år istället ;-)

Kommenterat - 2010-11-15 / 19:02:09
Postat av: emelie

Hej. Brukar läsa din blogg då och då :) Gud så fin bild på er! Verkar vara ett drömställe att åka till! :)

Kommenterat - 2010-11-16 / 15:09:34  | URL - http://em3lie.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: