Feber

2010-10-12 / 10:16:35

Texas fick feber igår när han kom från dagis. Somnade i soffan mellan 16-18 och låg sen och vilade och kollade på tv tills alvedonen kickade in. Då blev han busig och lekte på fram till 21:30 då jag testade att lägga en pigg pojke och det funkade! ;) 

Idag känns han feberfri och leker på som vanligt. Var rätt grinig när han vaknade men det kan han ju vara en vanlig dag också så...

Första gången han blivit sjuk på hela hösten, annars har han bara varit lite snorig och lite lite hostig men inte sjuk. Han har ett bra immunförsvar min pojke, precis som jag själv... jag har varit frisk hela graviditeten förutom den där febernatten då jag åkte in till VC dagen efter.

Idag jobbar Fredrik till kl 15 och sedan är han ledig till på fredag då han jobbar pass och sen ledig till på tisdag. Skönt att ha pappa hemma. :)

Kommentarer!
Postat av: Beatrice

Grattis till storkillen, i efterskott!



Tack för kommentaren. Nej, Komvux i Luleå/Piteå har köpt in utbildningen från teknikutbildarna i Sundsvall. Så vi är några från Luleå och Piteå som läser på distans och träffas var 6e vecka ungefär för lab. Och sen ska vi faktiskt ner en HEL vecka till Sunsvall i februari. Redan nu börjar jag vara nervös för det eftersom jag aldrig varit ifrån Lukas längre än två dagar :P. Kanske det börjar bli på tiden då.. haha.

Kommenterat - 2010-10-12 / 10:57:20  | URL - http://nilssonosback.blogg.se/
Postat av: PiaSandberg - MejasMamma

Skönt att han verkar piggare! :)



Meja fick feber i fredags efter dagis och har haft det till och från till igår. Men idag verkar hon piggare och imorn blir det dagis igen! :)

Kommenterat - 2010-10-12 / 11:04:23  | URL - http://piasandberg.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: