Fredag & lördag

2010-10-03 / 10:04:40

På fredagen var det full rulle hela dagen. Vi lämnade hemmet 9:40 och kom hem vid 18-tiden.
Först var vi på trevligt besök hos Hanna och pojkarna, där var även Marie och Emma + barn. Vi blev bjudna på god lunch och Texas åt som att han inte hade sett mat förut. ;)


Texas p-nappar på väg till Bergviken

Sen åkte vi vidare och skulle hälsa på moster Emma men hon var tvungen att jobba så det blev bara att lämna bilen som hon skulle transportera till Överkalix under helgen. Nu är BÅDA bilarna på verkstan! Skrotbilar! Tacka gudarna att jag har föräldrar som äger en verkstad annars hade vi varit ruinerade. :S

Efter bil-lämningen åkte vi och handlade lite på Kvantum och sedan åkte vi till Björks och firade Tobbe som blev ett år äldre och där blev vi bjudna på pizza och gräddtårta. :)

Lördagen spenderades till större delen hemma, med undantag för en tripp till Storheden där vi strosade omkring och tittade i affärer.
Jag satte igång ett sy-projekt som eventuellt blir färdigt idag...


Jag rensade i sminklädan och satte dit förvaringslådor så nu är det ordning och reda. Det var total kaos innan, nu HITTAR jag ju till och med det jag behöver.


Det är trevligt med barn som sitter och rensar ur salladsskålen. Klok unge. :)

Kommentarer!
Postat av: Sofia

Vilken fiffig ide med förvaringslådor till sminket, det måste jag nog härma.

Kommenterat - 2010-10-03 / 20:00:20  | URL - http://thedream.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilken fiffig ide med förvaringslådor till sminket, det måste jag nog härma.

Kommenterat - 2010-10-03 / 20:01:03  | URL - http://thedream.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: