Hahahaha!

2010-10-06 / 09:12:45
Fick en kommentar av Anonym som sa att sonen är i behov av frisör han också. Haha!
Det finns det säkert många som tycker men jag älskar hans hår, sen är det ju inte helt optimalt att luggen hänger för ögonen ibland men det går ju att använda vax. Och luggen håller på att sparas ut så så är det med det. Däremot ska jag klippa av typ 2 cm av nackhåret så det är lika långt som resten av håret, så ja han behöver klippas. ;)

Sen att okända människor kallar Texas för hon ibland det kunde jag inte bry mig mindre om.

Igår var hursomhelst JAG till frisören, blev klippt och slingad så nu känner jag mig ordentligt uppfräschad i håret. Nu kan jag ju till och med visa mig ute utan att sätta upp håret. Ska försöka lägga upp en bild här någon dag när min personliga fotograf har fotat mig.

Onsdag idag, Texas är lämnad på dagis för en liten stund sedan och pappan jobbar dagtid mån-tors denna vecka. Idag står städning på schemat, så det är fint till kalaset... men först den obligatoriska morgonsurfningen. God morgon!
Kommentarer!
Postat av: Nathalie

Han är ju grymt söt i långt hår, så det ska du absolut inte klippa bort! :)

Kommenterat - 2010-10-06 / 09:18:18  | URL - http://rockstarmadre.blogg.se/
Postat av: Josse

Men herregud :( Pojken är cooling i långt hår. Världens snyggaste kille!

Kommenterat - 2010-10-06 / 16:16:41
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: