Härliga helg

2010-10-31 / 13:37:04
Bloggen har blivit lite lidande de senaste dagarna... har inte rikitigt prioriterat att dega framför datorn då världens bästa pappa och man har kommit hem efter 5 dagar i Halmstad. Texas blev så så glad att se sin pappa! <3

Igår firade vi min födelsedag lite mera och jag gjorde en mycket god tre-rätters. Fredrik sa att det kändes som att det var han som fyllde år, men jag tycker ju att det är så roligt att laga mat så det gjorde jag mer än gärna. :)
Det blev skagenröra på smörstekt toast till förrätt, entrecote med potatiskroketter(smaksatta med bacon och färsk persilja) till varmrätt och frozen cheesecake med hallon till efterrätt.

Idag är jag i "boar"-tagen och har rensat i vas+ljus-skåpet samt skafferiet. Vi var ute i finvädret på förmiddagen och tur var det väl att vi gick ut då för nu är det grått och regnigt.

Jag längtar som en galning efter JULEN! Har idag kollat nätet efter en snygg julgran, och det lutar åt att det blir en med ledlampor i grenarna, väldigt fiffigt och snyggt! :)

Nu ska vi måla med fingerdärg. Adios.
Kommentarer!
Postat av: Marie

Vi gjorde misstaget att vänta med utgången till eftermiddagen, skittrist!

Kommenterat - 2010-10-31 / 15:38:47  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: Halla

Vart tittar du på julgranar?

Kommenterat - 2010-10-31 / 20:43:34
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: