Hösten

2011-02-22 / 10:42:03
Hösten kommer att bidra med stora(men tillfälliga) förändringar i vår familj.

När Fredrik var i Stockholm förra veckan så gjorde han tester för att bli insatsledare. Och han klarade dom. Jag är så väldigt glad för min mans skull, och stolt! Men glädjen har en baksida...

Under 11 veckors tid kommer Fredrik att utbildas i Halmstad och det innebär att han kommer att vara borta mån-fre varje vecka.

Jag vet att JAG kommer att klara mig, mest synd kommer det ju vara om Texas som kommer att sakna sin pappa så... :*( Vi kommer att vänja oss vid det livet men det kommer säkert att kännas tungt då och då.

Först av allt ska vi njuta av en härlig vår och en sommar tillsammans med honom. <3

Kommentarer!
Postat av: Soppa

Grattis säger vi till Fredrik och Texas kommer klara det lika bra som sin mor. För alla vet ju att F sätter sina barn i första hand och kommer att få njuta av sina barn fullt ut när han är ledig. Kram på er

Kommenterat - 2011-02-22 / 11:53:42
Postat av: Lotta & Joel

Grattis - vad roligt!! Som tur är finns det ju telefon - så ni får prata med varandra... :) Det kommer att gå bra! 11 veckor - bara scvisshar förbi..

Kommenterat - 2011-02-22 / 12:19:01  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: Tana

Grattis till Fredrik! Det kommer gå jättebra och förhoppningsvis går tiden fort:)

Kommenterat - 2011-02-22 / 14:41:16  | URL - http://lifeoftana.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Det är inge roligt när dom är borta. Magnus jobbade ju borta Novas första 6 månader hela veckorna, och nu ska dom börja jobba i Kiruna under våren, 5 månader.. hejja säger jag bara! Det slår alltid till just då vi fått tillökning av ngn anledning!

Kommenterat - 2011-02-22 / 16:07:45  | URL - http://rockstarmadre.blogg.se/
Postat av: Hanna

Va kul för honom! Förstår att det känns jobbigt... Ni får försöka hitta på mkt saker i veckorna (som promenader till era nyblivna grannar...;-)) så ska du se att de bara svichar förbi!

Kommenterat - 2011-02-22 / 21:23:15  | URL - http://husdrommen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: