Kärlek

2011-02-13 / 18:03:39

Nu är jag ensamstående 2-barnsmamma i 2 dygn. Fredrik åkte iväg i en taxi till flygplatsen vid 16-tiden för en tjänsteresa i huvudstaden. Jag saknar honom redan. <3 Fällde en liten tår då han åkte iväg, känslig som jag är... Vi är så otroligt bortskämda med att ha honom hemma. Han jobbar ju bara i snitt 2 dygn/vecka och det innebär ju också att han är hemma 5 hela dygn på en vecka.



Ibland bubblar jag nästan över av kärlek och vill bara skrika ut så hela världen får veta hur mycket jag älskar dig och hur fantastiskt jag tycker att du är! Världens bästa pappa och make. <3
Och nu med hjälp av bloggen så gör jag nu det, i äkta alla hjärtans dag-anda... med dig baby så är alla dagar som alla hjärtans dag. Puss!

Kommentarer!
Postat av: Marie B

Oj vad fint nu blir jag också lite känslig...men har ni tråkigt när ni är ensamma så hör av er jag är ju också en del själv =)

Kommenterat - 2011-02-13 / 18:09:33
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: