Kräk...

2011-02-22 / 10:14:25
...men inte magsjuka?

Igår efter middagen kräktes Texas. Sen var allt som vanligt igen. Pigg och glad, lekte och busade. Bad om vatten och yoghurt och har sedan sovit gott hela natten. Inga mer kräkor och han har inte ont i magen. Däremot säger han att han har ont i huvudet idag och sitter just nu och kollar tv och vilar.

Jag är hoppfull men jag ropar inte hej ännu.

Annars är det som vanligt. Livet och dagarna rasar fram i 120. I fredags fick vi träffa lilla Meja, vilken sötnos! Och på lördagen var vi till Monika och firade Roberts student, halva släkten var där och vi fikade smörgåstårta och tårta. På söndagen kom vi oss ut på en promenad hela familjen då det bara var -15 ute. Jag är såå fruktansvärt less på kylan!!! DÖD åt kylan och allt vad magsjuka heter.

Fredrik jobbar dagtid denna vecka, det ogillar vi! Då inser jag hur fruktansvärt bra vi har det dom 4 veckorna av 5 som han jobbar pass. Då lever vi lyxliv.
Men förhoppningsvis så ska han vara ledig på fredag. :)
Kommentarer!
Postat av: Tana

Ja nu vill vi har vår, är skitless på kylan nu. Jag har blivit jätte bortskämd att ha F hemma så mycket men det är så skönt;)

Kommenterat - 2011-02-22 / 14:28:35  | URL - http://lifeoftana.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hilding är mästare på att dra såna kräkor lite då och då utan att det blir något mer av det... Men så jäklar slår magsjukan till när man minst är beredd på det och förpestar bägge småttingarna (och ibland ännu värre).



Det låter ju iaf väldigt hoppfullt att han äter. Hoppas ni klara er allihopa och jag håller med, låt det blir vår nu!

Kommenterat - 2011-02-22 / 16:53:49  | URL - http://thedream.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: